Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мажара Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Мажара Г. А. 
Поведінкова складова у класичних підходах в ігрових задачах [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, В. О. Капустян // Академічний огляд. - 2018. - № 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2018_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 798.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мажара Г. А. 
Ірраціональні стратегії в умовах часткової інформованості гравців на прикладі індивідуально-оптимальних рівноваг [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, В. О. Капустян // Академічний огляд. - 2019. - № 2. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2019_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мажара Г. А. 
Управління діяльністю кадрової підсистеми туристичної агенції за допомогою когнітивного моделювання [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 443-451. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_45
Підприємство в процесі ведення фінансово-господарської діяльності постійно стикається з проблемою контролю витратної частини. Однією зі складових частин витрат підприємства є витрати на утримання персоналу. Метою кожного господарства, так само, як і туристичної агенції, в умовах ринкової економіки є здобуття прибутку, тому, серед усіх розглянутих задач туристичної агенції на ринку, однією з найважливіших є задача найму менеджерів, кількість яких, безпосередньо, впливає на дохід агенції. Мета роботи - знаходження оптимальної кількості менеджерів, при якій прибуток від продажів туристичних путівок буде максимальним. Підприємство є відкритою системою, яка матеріальним і інформаційним потоками пов'язана з постачальниками, споживачами, експедиторами і транспортними організаціями. Інформаційна техніка може значно сприяти виконанню вимог ринку. Певного зростання ефективності можна досягти і за допомогою локальних і обчислювальних систем, а також, в результаті застосування інтегрованих інформаційних і управлінських систем, які "нівелюють" межі між підрозділами підприємств. Процедура прийняття рішення про вибір найбільш ефективної комп'ютерної системи управління нова для більшості вітчизняних керівників, а її наслідки багато в чому будуть чинити значний вплив на підприємство протягом декількох років. Застосування інтегрованої ІС, яка відповідала б вимогам підприємства (масштабу, специфіці бізнесу, тощо), дозволила б керівнику мінімізувати витрати і підвищити оперативність управління підприємством в цілому. Для цього розглянуто усі можливі методи дослідження, але основним методом для розв'язку задачі було обрано метод когнітивного моделювання. Було використано прогаму КАНВА з реалізацією цього методу. Використовуючи цю роботу в туристичній сфері, кожна фірма зможе працювати ефективніше, а клієнтам не потрібно буде чекати у чергах - це позивно вплине на саму сферу туристичних послуг, на вільний час на настрій громадян, що прінесе користь галузі туризму в Україні в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.186 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мажара Г. А. 
Гіперболізоване дисконтування на прикладах поведінки економічних агентів з різними когнітивними функціями [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, В. О. Капустян // Modern economics. - 2019. - № 17. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_17_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мажара Г. А. 
Моделювання динамічної поведінки споживачів на товарному ринку [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, В. О. Капустян // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_18
В атмосфері формування ринкових відносин і створення конкурентного середовища підприємства, які прагнуть досягти конкурентної переваги, постають перед необхідністю врахування поведінки споживача в умовах економічного обміну. Наука про поведінку споживача охоплює широку область: це наука про процеси, які відбуваються, коли індивіди або групи вибирають і купують товари та послуги, користуються ними та позбавляються їх з метою задоволення своїх потреб. Об'єкт дослідження - динамічна поведінка споживачів. Мета дослідження - побудова динамічної моделі, яка зображує зміну дій гравців залежно від зміни їхньої корисності від товару в часі на обмеженому ринку матеріальних благ. У процесі дослідження використано методи теорії ігор, динамічного моделювання, імітаційного моделювання та сценарного підходу на прикладі неокласичної моделі рівноваги товарів на обмеженому ринку між фіксованою кількістю гравців. Ураховано зміну чинників у часі. Розв'язано задачу динамічного моделювання. Побудовано динамічну модель, що зображує зміну дій гравців залежно від зміни їхньої корисності від товару в часі на обмеженому ринку матеріальних благ. За допомогою проведеного дослідження побудовано декілька сценаріїв поведінки споживачів. А саме: симетричний сценарій, сценарій кооперації цілей і в разі відсутності кооперації. Порівняно ефективність сценаріїв: 1 - 2 - це 92 %, 2 - 3 - це 68 %, 1 - 3 - це 63 %. Як можна побачити, часткова кооперація за цілями у споживачів знижує показник корисності незначно, а от її загальна відсутність - більше ніж на третину. Проаналізовано та доведено адекватність використання цього підходу до моделювання. Установлено, що не лише гравці беруть участь у формуванні вибору набору благ, через зміну корисності товару, а й продавець за допомогою зміни ціни. Продавець, вбачаючи попит на свій товар, підіймає на нього ціну та, навпаки, якщо жоден із гравців не придбав k товар, продавець змушений знизити ціну. Це підтверджує загальноприйняту економічну теорію про рівновагу попиту та пропозиції на ринку. Але розглянуто щодо споживання гравцями. Порівняно поведінку гравців за умови неврахування чинників зазначених вище та продемонстровано їхню необхідність при моделюванні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.583 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мажара Г. А. 
Принцип когнітивної ієрархії при прийнятті індивідуальних та колективних рішень [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара // Академічний огляд. - 2022. - № 2. - С. 187-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2022_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мажара Г. А. 
Імітаційне моделювання поведінки компанії на прикладі туристичної агенції за умови не чітко заданих даних [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, В. О. Капустян // Modern economics. - 2022. - № 35. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2022_35_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мажара Г. А. 
Моделювання оптимального інвестиційного портфеля орієнтованого на мінімізацію ризику [Електронний ресурс] / Г. А. Мажара, Є. О. Крикун // Modern economics. - 2023. - № 38. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2023_38_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського